Wydarzenia

10-11.09.2016 Konferencja WordCamp 2016 Gdynia

10-11.09.2016 Konferencja WordCamp 2016 Gdynia

 

Konferencja WordCamp Gdynia 2016 odbędzie się w dniach 9-11 września, w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia. PPNT Gdynia to jeden z największych parków naukowo-technologicznych w Polsce, położony w samym centrum Gdyni.

Tematem przewodnim tegorocznej Konferencji WordCampa jest #kreatywność. Dlaczego? WordPress odgrywa dużą rolę w branży kreatywnej – korzystają z niego artyści zajmujący się fotografią, grafiką, animacją, designem, blogerzy czy pisarze. Co więcej – bycie WordPressowym deweloperem wymaga kreatywności, otwartości umysłu czy żyłki poszukiwacza. Tworzenie „internetów” to nie tylko pisanie kolejnych linijek kodu. Programiści i deweloperzy to ludzie z natury kreatywni, który nie boją się wyzwań, jakie stawia przed nimi świat nowych technologii. Stąd WordPressowe hasło: Code is poetry.

Konferencja WordCamp Gdynia 2016 ma stać się okazją do podzielenia się wiedzą i doświadczeniem właśnie tych kreatywnych osób.

Konferencja WordCamp Gdynia 2016 program

  • Dokąd zmierza WordPress? Tomasz Dziuda
  • Współpraca z klientem korporacyjnym Maciej Swoboda
  • Znowu grasz na tym komputerze?! – czyli jak pracować z domu i nie zwariować Katarzyna Janoska
  • Jak zacząć pracować dla klientów zagranicznych Tomasz Lach
  • WordPress REST API – czyli jak oddzielić CMS od frontendu Michał Smereczyński
  • Daj się znaleźć – SEO dla WordPress Daniel Wlaźlak
  • Najdłuższe wdrożenie świata Arek Stęplowski
  • Porzucony koszyk, czyli szansa na lepszą sprzedaż Michał Jaworski

Time     Developer          User

Konferencja WordCamp Gdynia 2016 program ścieżka Developer

  • Prototypowanie wtyczek – fanaberia czy codzienność? Jakub Milczarek
  • CSS Grid Layout, wprowadzenie do projektowania stron przyszłości Michał Strześniewski
  • Błyskawiczne tworzenie meta boxes, ustawień, widgetów i front-endowych formularzy z wykorzystaniem frameworka Piklist Szymon Kapturkiewicz
  • Wielomilionowy ruch na WordPressie Łukasz Wilczak

Konferencja WordCamp Gdynia 2016 program ścieżka User

  • Projekt Blog – od pomysłu do realizacji. Jak zdobyć ponad 1000 czytelników w pierwsze 2 tygodnie Katarzyna Iwanoska
  • Co to jest google tag manager i jak zintegrować go z WordPressem Tomasz Trzósło
  • Bezpieczeństwo to podstawa Bartosz Romanowski
  • Jak stworzyć wielojęzyczną stronę na WordPressie? Maciej Pilarski

Konferencja WordCamp Gdynia 2016 program dzień 2

Jak Twoja strona internetowa wpływa na reputację WordPressa i co możesz z tym zrobić? Aleksander Kuczek

Kreatywne czary z filtrami i akcjami Krzysztof Dróżdż

PSD do WP: od projektu graficznego do działającego serwisu Krzysztof Łęcki

Konferencja WordCamp Gdynia 2016 program Open

  • Czy aby przypadkiem nie cenisz się zbyt nisko? Magdalena Paciorek
  • Firma na kilku WordPressach – Case Study Maciej Kuchnik

Konferencja WordCamp Gdynia 2016 Developer 2

  • Synchronizacja treści między stronami na WordPressie z wykorzystaniem WP-API Piotr Niewiadomski
  • Unleash your creativity with CSS“4” right now Łukasz Korowicki

Konferencja WordCamp Gdynia 2016 program Open

  • Jak wykorzystać facebooka do zbierania danych o klientach i lepszego docierania ze swoją ofertą jeszcze dalej Marcin Zych
  • Zatrudnij mnie! – czyli jak szukać potencjalnych klientów? Aleksandra Gościniak
  • Content projects (web-magazines/blogs): trends, what customers and their clients are looking for; where is the money? Olexiy Fedorov
  • Is your product easy to use and why it isn’t Aleksandar Savkovic
  • How being hacked turned out to be the best thing that happened to me Valentin Vesa

Konferencja WordCamp Gdynia 2016 program Design

  • Projektowanie i rozwój struktury serwisu z perspektywy SEO i UX Szymon Słowik
  • Responsywność, a co dalej? Trendy w projektowaniu webowym Błażej Piątek
  • ThemeForest/CodeCanyon (Envato) – pierwsze kroki developera Rafał Osiński
  • Znaczenie koloru i budowanie palety barw dla strony internetowej Dorota Krzos

WordCamp Gdynia 2016 odbędzie się w dniach 9-11 września, w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia. PPNT Gdynia to jeden z największych parków naukowo-technologicznych w Polsce, położony w samym centrum Gdyni.

Tematem przewodnim tegorocznego WordCampa jest #kreatywność. Dlaczego? WordPress odgrywa dużą rolę w branży kreatywnej – korzystają z niego artyści zajmujący się fotografią, grafiką, animacją, designem, blogerzy czy pisarze. Co więcej – bycie WordPressowym deweloperem wymaga kreatywności, otwartości umysłu czy żyłki poszukiwacza. Tworzenie „internetów” to nie tylko pisanie kolejnych linijek kodu. Programiści i deweloperzy to ludzie z natury kreatywni, który nie boją się wyzwań, jakie stawia przed nimi świat nowych technologii. Stąd WordPressowe hasło: Code is poetry.

W dniach 10-11 września 2016 roku w Gdyni w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym odbędzie się kolejna konferencja WordCamp. Dzień przed samą konferencją odbędzie się Contributor Day. Contributor Day polega na usprawnieniu działania CMS’a WordPress.

Agenda Konferencji WordPress WordCamp w Gdyni podzielona jest na dwie równoległe ścieżki tematyczne, które w różnych dniach poruszają różne zagadnienia z obszaru technologii WordPress:

  • Ścieżka WordPress User.
  • Ścieżka WordPress Open.
  • Ścieżka WordPress Design.
  • Ścieżka WordPress Developer.

Wybrane Tematy poruszane na konferencji WordCamp 2016 Gdynia

  • Porzucony koszyk, czyli szansa na lepszą sprzedaż Dlaczego klienci Twojego sklepu nie finalizują zamówienia? Jak można temu zaradzić i jak wykorzystać taką sytuację, aby przyniosła ona jak największe korzyści?
  • Daj się znaleźć – SEO dla WordPress W jaki sposób skonfigurować WordPress, optymalizować kod źródłowy, zaplanować frazy kluczowe czy ocenić i przeanalizować konkurencję na rynku.
  • WordPress REST API – czyli jak oddzielić CMS od frontendu wp-api, czyli WordPress REST API to nie tylko nowa metodyka pracy nad motywami. To także zupełnie nowe perspektywy na wykorzystanie CMS WordPress jako scentralizowanej bazy zawartości dla stron www, aplikacji mobilnych i aplikacji tradycyjnych.
  • Projekt Blog na WordPress – od pomysłu do realizacji. Jak zdobyć ponad 1000 czytelników w pierwsze 2 tygodnie Jak krok po kroku powinien wyglądać „business plan” bloga: badanie rynku, założenia bloga, budowanie treści, grafik itp, omówi także umowę na budowanie strony – co powinna zawierać a czego unikać, jak wybrać template – co powinien mieć na starcie, żeby potem uniknąć problemów przy jego tworzeniu, jak zbudować plan marketingowy i efektywnie ruszyć.
  • Jak Twoja strona internetowa wpływa na reputację WordPressa i co możesz z tym zrobić?
  • Czy aby przypadkiem nie cenisz się zbyt nisko?
  • Projektowanie i rozwój struktury serwisu z perspektywy SEO i UX

 

WordCamp Gdynia 2016 ma stać się okazją do podzielenia się wiedzą i doświadczeniem właśnie tych kreatywnych osób.

Pomorski Park Naukowo Technologiczny w Gdyni, Aleja Zwycięstwa 96/98, Gdynia

Image

Projektujemy efektowne strony www. Tworzymy sklepy internetowe generujące zyski dla klientów. Realizujemy systemy dedykowane usprawniające pracę użytkowników.

POCZTA

SERWER

Twój adres IP:

Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce „Polityka prywatności”.