Pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie długi ogon, co wpływa na pozycję stron

Pozycjonowanie długi ogon, co wpływa na pozycję stron

Pozycjonowanie długi ogon, patrząc na statystyki to wybór wydaje się prosty. Frazy krótkie są wielokrotnie częściej wyszukiwane niż frazy długi ogon. Lepiej pozycjonować stronę www na frazę krótką. Ale, zawsze jest jakieś, ale. Frazy dłuższe, tzw. długi ogon są wybierane przez

  • Użytkowników, którzy mają większą wiedzę.
  • Użytkowników, którzy wiedzą, czego szukają.

Z racji faktu, że takich użytkowników jest mniej częstotliwość wyszukań też jest mniejsza.

Pozycjonowanie długi ogon

Zwróć również uwagę, że frazy krótkie jedno, dwuwyrazowe są bardzo ogólne. W wielu wypadkach bez szerszego kontekstu trudno skorelować je z Twoim biznesem. Frazy krótkie są bardzo mało precyzyjne. Fraza ‘usługi SEO’ może dotyczyć zarówno chęci znalezienia usługodawcy jak i pozyskania wiedzy w zakresie SEO. Coraz częściej frazy krótkie odpowiadają tytułowi książki, w takiej sytuacji bardzo trudno jest ci uzyskać wysoka pozycję. Walczysz o nią nie tylko z twoimi bezpośrednimi konkurentami, ale również z wydawnictwem i sklepami internetowymi. Szczególnie często zauważam taka sytuację w branży IT.

Pozycjonowanie długi ogon, statystyki

Według różnych informacji frazy długi ogon odpowiadają za około 70% wyszukań. Dla Twojego biznesu może się okazać, że użytkownicy fraz długiego ogona, to właśnie wymarzeni klienci. Klienci, którzy na innych stronach internetowych znaleźli wszystko, co potrzebują. Pozyskali niezbędną wiedzę. Mogli porównać produkty. Teraz są już zdecydowani na zakup określonego produktu. Produktu, który ma długą unikalna nazwę. Produktu, który posiadasz w swojej ofercie. Frazy długi ogon, na którą pozycjonujesz swoją stronę www. Pozycjonowanie długi ogon ma sens i jest bardzo skuteczne.

W ten sposób, nie pozycjonując strony www na frazy krótkie. Jesteś w stanie dotrzeć ze swoją ofertą do zdecydowanych klientów. Nie tych, którzy tylko oglądają, ale tych, którzy już podjęli decyzję i pragną zamówić produkt. Produkt, który już wybrali.

Pozycjonowanie długi ogon, sposób działania  

Pozycjonowanie długi ogon, przyjęcie takiej strategii może przynieść Ci wiele korzyści. Przy zdecydowanie mniejszych nakładach. Ponieważ pozycjonowanie długi ogon jest znacząco tańsze. Z uwagi na fakt, że jest dużo rzadsze.

To nie znaczy, że teraz zapomnisz o pozycjonowaniu, na bardziej ogólne, ale dużo bardzie popularne frazy krótkie. Pozycjonowanie długi ogon wykonuj równolegle. To znaczy, że powinieneś zadbać o frazy popularne, ale skupić swoje wysiłki na frazach produktowych.

Zwróć uwagę, że pisząc artykuły na frazy długie zamieszczasz w opisach fraz krótkie. Można założyć, że w długim okresie czasu nawet nie pozycjonując strony www na frazy krótkie i tak uzyskasz wysoką pozycję. Ponieważ cała Twoja strona www będzie przesycona nimi.

Fraza długi ogon odpowiada na zmianę w sposobie korzystania z internetu. Zmianę polegającą na komunikowaniu się z komputerami i przede wszystkim telefonami głosem, a nie za pomocą klawiatury. Używając głosu użytkownicy szukają długich fraz. Pamiętaj o tym. W długi okresie czasu frazy długie zdominują wyszukiwanie.

Spróbuj pozycjonować swoją stronę www na frazy długi ogon. Wszystko zależy od branży, w której działasz i konkurencji, którą posiadasz. Na efekty poczekasz dłużej, ale mogą być bardziej owocne.

Pozycjonowanie długi ogon, strategia 

Prowadzisz firmę w bardzo konkurencyjnej branży. Podjąłeś strategiczną decyzję. Wybrałeś pozycjonowanie długi ogon, jako strategię działania, jaką tą, która ma przynieść Tobie lepsze wyniki. Poniżej znajdziesz kilka punktów, które pozwolą opracować Ci Twój własny sposób działania.

Pozycjonowanie długi ogon, analiza

  • Dokonaj analizy własnej strony www.Wykorzystaj aplikację do analityki strony www. Sprawdź sposób, w jaki użytkownicy poruszają się i korzystają z Twojej strony www. Sprawdź, jakie strony www wyświetlają się na frazy, na które pozycjonujesz stronę www.
  • Wykonaj analizę konkurencji. Sprawdź zawartość stron www, jakie konkurencyjne produkty z Twojej oferty sprzedają, jakich używają fraz do pozycjonowania, jakie przewagi konkurencyjne uwypuklają, jakie korzyści biznesowe przedstawiają.
  • Zidentyfikuje realne przewagi konkurencyjne Twojej firmy i każdego z Twoich konkurentów.
  • Wykorzystaj Google Planer słów kluczowych, sprawdź popularność każdej frazy, na którą pozycjonujesz stronę www. Sprawdź konkurencyjność fraz. Stwórz na tej podstawie frazy, jakie mogą używać internauci, aby znaleźć to, czego szukają i to, co Ty sprzedajesz.
  • Wykonaj działania SEO na stronie www. Sprawdź: tytuły artykułów i meta opisy, strukturę nagłówków, linki wewnętrzne, teksty, które umieściłeś zamiast obrazów, linki zewnętrzne.
  • Zapoznaj się i sprawdź, jakie treści posiadasz obecnie na stronie www. Utwórz tabelę, w której każdy artykuł przydzielisz do jednej z dwóch kategorii:
    AIDA,
    artykuł wspierający.
    Artykuły z grupy AIDA musisz napisać tak, jakby były ofertą dla klientów. Artykuły z grupy AIDA powinny zawierać frazy, które pozycjonujesz. Dobrze, aby znalazły się w folderze oferta. Przyporządkuj wszystkie artykuły z drugiej grupy według artykułów z grupy AIDA, tak, aby każdy artykuł wspierający, wspierał artykuł AIDA. Sprawdź, czy w tytułach artykułów wspierających nie używasz fraz, które pozycjonujesz [frazy, które pozycjonujesz powinny znajdować się w artykułach z grupy AIDA]. Sprawdź, czy w treści w każdym artykule wspierającym jest przynajmniej jeden raz użyta fraza, którą pozycjonujesz. Użyj tej frazy, stwórz linki do jednego, wybranego artykułu z grypy AIDA.

Pozycjonowanie długi ogon, działania

  • Działania content marketingowe. Przygotuj treści, które będziesz publikował na stronie www. Nie tylko własne teksty, ale również grafiki, komentarze na forach dyskusyjnych, gościnne wpisy, opisy wydarzeń, w których bierzesz udział.
  • Linki wewnętrzne. Wykorzystaj plugin do stworzenia połączeń pomiędzy artykułami.
  • Przygotuj plan pozyskiwania linków zewnętrznych. Przygotuj publikacje, które użytkownicy będą dystrybuowali w internecie. e-booki, raporty, infografiki.
  • Social media. Zadbaj o artykuły w mediach społecznościowych.

 

Zostaw kontakt

Image

Projektujemy efektowne strony www. Tworzymy sklepy internetowe generujące zyski dla klientów. Realizujemy systemy dedykowane usprawniające pracę użytkowników.

POCZTA

SERWER

Twój adres IP:

Nasza strona internetowa używa plików „Cookies” w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Masz możliwość zmiany ustawień dotyczących plików „Cookies” w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dalsze informacje znajdują się w zakładce „Polityka prywatności”.