Nasze kompetencje

Tworzymy dla Ciebie bezpieczne i stabilne usługi

• Stabilne systemy dedykowane
• Profesjonalne strony www
• Zarabiające sklepy www
• Skuteczne usługi SEM, SEO

Sprawdź jak wyglądają usługi zadowolonych klientów :

Zostaw kontakt

oddzwonimy / odpiszemy

Tadeusz Rudzik
Dyrektor Zarządzający

Co wpływa na pozycjonowanie strony www?

Minęły już czasy, kiedy stworzenie jednego artykułu spowodowało, że Twoja strona www pojawiła się na pierwszej pozycji w wynikach Google. Obecnie dużo trudniej o taki efekt. W większości wypadków może być nieopłacalny.

Poniżej przedstawiam znaczenie poszczególnych działań na wyniki pozycjonowania strony www. Oczywiści są to przypuszczenia, ale poza Google nikt nie posiada twardych, realnych danych.

  • Linki organiczne – linki zamieszczone przez blogerów, dziennikarzy w ich publikacjach do Twojej strony www. Autorzy tych linków nie odnoszą żadnych korzyści z faktu, że umieszczą link do Twojej stron www. Najprostszym sposobem pozyskania linków organicznych jest tworzenie wartościowych treści na stronie www. Cały czas linki z zaufanych źródeł zewnętrznych są głównym czynnikiem mającym wpływ na pozycję strony www w internecie.
  • Linki pozyskane – to linki umieszczone przez Ciebie w Twoich wpisach na innych portalach i serwisach społecznościowych, blogach, forach dyskusyjnych, w komentarzach do innych artykułów. To Ty zamieszczasz te linki. Są one istotne dla Google, ale mniej ważne niż linki organiczne. Nie możesz przesadzić z tymi linkami. Google posiada roboty, które sprawdzają jak szybko stawała się popularna strona www w Twojej branży, zawierająca treść, którą ktoś zmieścił. Jeżeli zaczniesz zamieszczać dużą liczbę krótkich tekstów z linkami do Twojej strony www Google może uznać, że Twoja strona www działa niezgodnie z zasadami. Może ją zablokować. W takiej sytuacji masz pół roku wakacji.
  • Popularność linków – to stosunek liczby linków do wartości stron www, z których prowadzą. Im strona www, z której pochodzi link do Twojej strony www, jest bardziej szanowana w internecie, tym lepiej. Inne znaczenie ma link do strony www z bloga, który zaczął swoją działalność 3 miesiące temu, a inne z serwisu specjalistycznego, dotyczącego Twojego zagadnienia.
  • Zaufanie do domeny – wiek domeny, monotematyczność domeny, stabilność domeny w zakresie treści na niej publikowanych. Inne linki wychodzące z domeny. Linki do tej domeny.
  • Różnorodność linków – linki do Twojej strony www powinny prowadzić z wielu, bardzo różnych stron i serwisów. Ich jakość i różnorodność ma bardzo istotne znaczenie. Różnorodność dotyczy przede wszystkim adresu IP. Linki do Twojej strony www powinny pochodzić ze stron www, które posiadają różne adresy IP.
  • Liczba fraz użyta na stronie www – nie można przesadzać z liczbą fraz, którą pozycjonujesz. Jeżeli użyjesz ich za dużo nie uzyskasz lepszego efektu, a wręcz przeciwnie. Zadziała Algorytm Pingiwin, który odpowiada za analizę jakości tekstów.
  • Zaufanie domeny – na podstawie TrustRank. Zgodność tematyki strony www z jej zawartością.
  • Ruch na stronie www – im bardziej popularna strona, częściej odwiedzana przez użytkowników, tym Google publikuje w wynikach wyszukań link do niej wyżej. Google promuje strony popularne.
  • Media społecznościowe – media społecznościowe zlinkowane ze stroną www. Połączenie strony www z Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, ma znaczenie.
  • Użyteczność – to chyba najnowszy czynnik, który ma wpływ na pozycję strony www w wynikach wyszukiwarki. Użyteczność przez Google rozumiana jest przede wszystkim poprzez responsywność. Czyli, Google sprawdza czy strona www wyświetla się prawidłowo na urządzeniach mobilnych.