Conor.pl

Nasze kompetencje

Tworzymy dla Ciebie bezpieczne i stabilne usługi

• Stabilne systemy dedykowane
• Profesjonalne strony www
• Zarabiające sklepy www
• Skuteczne usługi SEM, SEO

Sprawdź jak wyglądają usługi zadowolonych klientów :

Tadeusz Rudzik
Dyrektor Zarządzający

Brief strony internetowej

Przygotuj kilka informacji o Twojej stronie internetowej, opisz:

  • Cel strony internetowej, po Co ją tworzysz
  • Grupę docelową, przygotuj opis demograficzny i behawioralnych użytkowników strony www. Przygotuj persony.
  • Działanie, opisz działanie, jakie ma wykonać użytkownik na Twojej stronie www. Inaczej nazywa się to Call To Action -CTA. Stronę www tworzysz w jakimś określonym celu, treści publikowane na stronie, mają za zadanie przyciągnąć, zainteresować internautów. CTA ma wykonać użytkownik abyś zrealizował swój cel.
  • Charakter strony internetowej, czym ma być, blogiem, sklepem, wydawnictwem, wizytówką, stroną firmową, aplikacją wielostronną, stroną www aplikacji mobilnej
  • Liczba artykułów i treści
  • Rodzaje treści, tekst, grafiki, wideo, webcasty.
  • Obszary strony internetowej, czy wszystkie treści publikowane na stronie internetowej mają być dostępne dla wszystkich, czy też będzie posiadała obszary dostępne po zalogowaniu.
  • Częstotliwość publikowania treści.
  • Kolorystyka strony internetowej.
  • Wzorce wizualne, wybierz kilka stron, które Ci się po prostu podobają. Nie ograniczaj się tylko do własnej branży. Wybierz stronę, która Cię urzekła, zachwyciła.
  • Wzorce konkurencyjne, przygotuj listę kilkunastu stron www, które dotyczą Twojej branży, Twojego tematu.

Brief strony internetowej, tabela Firma, opisz

  • Nazwa
  • Działalność
  • Obecna strona www. Link.
  • Obszar działania firmy: miasto, województwo, Polska, świat

Brief strony internetowej, tabela Produkty, branża, opisz  

  • Produkt / produkty / usługi
  • Główne korzyści biznesowe dla klientów, które oferuje Twoja firma / produkty / usługi. Co unikalnego oferuje firma USP Unique Selling Proposition
  • Dlaczego klienci mają wybierać Twoją firmę i jej produkty? Jakie przewagi konkurencyjne oferuje Twoja firma?
  • Co wyróżnia firmę od konkurencji
  • Branża, może być klika
  • Konkurent 1 www
  • Konkurent 2 www
  • Konkurent 3 www

Brief strony internetowej, tabela Biznes strony www, opisz

  • Data uruchomienia strony www
  • Cel nowej strony www.
  • Co się stanie, jeżeli nie wykonasz strony www? Czego nie osiągniesz?
  • Co oznacza dla Ciebie sukces strony www? Jak zmierzysz, że Twoja strona www osiągnęła sukces?
  • Jakie masz największe obawy w obszarze strony www? Co Ciebie najbardziej martwi?

Brief strony internetowej, tabela Klienci, opisz

  • Dane demograficzne klientów 
  • Dane behawioralne klientów
  • Grupa docelowa.
  • Rynek geograficzny, na którym działa firma: miasto, powiat, województwo, Polska, Europa, świat? 

Brief strony internetowej, tabela Założenia strony www, opisz

  • Jaki przekaz, sentyment ma mieć strona www? Jakie nastawienie ma wywołać strona www u klienta ją oglądającego.
  • Co MUSI na stronie się znajdować?
  • Czego NIE może na stronie być?
  • Kolorystyka strony www
  • Czy firma posiada logotyp?
  • Jeżeli tak proszę dołączyć
  • CTA [Call To Action]. Jakiej reakcji ze strony klientów oczekujesz na stronie www? Co klienci mają uczynić na stronie www?
  • Oczekuję strony www podobnej do … Proszę zamieścić link do stron www, które się podobają. Nie muszą być z branży.

Brief strony internetowej, tabela Przekaz strony www, opisz

  • W jaki sposób postrzegana jest branża, w której działasz?
  • Jaka jest JEDNA wiadomość, którą chcesz przekazać klientom poprzez stronę www?
  • Inne istotne komunikaty.
  • Jeżeli posiadasz stronę www, jak odbierana jest ona przez klientów?
  • Jak istotna jest profesjonalna strona www w Twojej branży?

Brief strony internetowej, tabela Projekt strony www, opisz  

  • Zdjęcia, grafiki.
  • Teksty.

Brief strony internetowej, tabela Funkcjonalność strony www, opisz

  • Typ strony www.
  • Pole wyszukiwarka treści.
  • Aktualności.
  • Wersje językowe.

Brief strony internetowej, tabela Struktura, opisz

  • Liczba pozycji menu. Wymień je …
  • Struktura folderu plików.

Brief strony internetowej, tabela Dodatki do strony www, opisz  

  • Inne funkcje strony www poza prezentacją, wizytówką.
  • Obszar dostępny po zalogowaniu dla wybranych klientów.
  • Newsletter.
  • Formularze, jakie potrzebujesz
  • Połączenia z innymi stronami www np. kursy walut, giełda, pogoda, GUS, NBP.
  • Integracja z innym systemami informatycznym, [jakimi? wymień].
  • Kalendarz wydarzeń.
  • Zespół.
  • Katalog produktów.
  • Rodzaje zdjęć na stronie www.
  • Ikony, specjalne, dedykowane ikony na stronie www.

Brief strony internetowej, tabela Harmonogram, opisz

  • Data rozpoczęcia prac.
  • Publikacja strony www.

Brief strony internetowej, tabela Administracja, opisz  

  • Jakie jest Twoje dotychczasowe doświadczenie w zakresie administracji stroną www.
  • Oczekiwane wsparcie po uruchomieniu strony www.

Brief strony internetowej, tabela Budżet, opisz

  • Jaki masz budżet na ten projekt?
  • Jakie usługi masz zrealizować w ramach budżetu?

Jakie inne usługi możesz potrzebować?

  • Identyfikacja wizualna.
  • Bezpieczeństwo strony www.
  • Prowadzenie profilu na Facebook.
  • Tworzenie treści na stronę www.