Conor.pl

Nasze kompetencje

Tworzymy dla Ciebie bezpieczne i stabilne usługi

• Stabilne systemy dedykowane
• Profesjonalne strony www
• Zarabiające sklepy www
• Skuteczne usługi SEM, SEO

Sprawdź jak wyglądają usługi zadowolonych klientów :

Zostaw kontakt

oddzwonimy / odpiszemy

Tadeusz Rudzik
Dyrektor Zarządzający

Jak zrobić dobrą stronę internetową?

Zastanawiasz się, Jak zrobić dobrą stronę internetową? Prowadzisz firmę. Masz wiele, różnych spraw na głowie. Stworzyłeś bardzo dobre produkty. Sprzedajesz je z sukcesem klientom. To, na czym się bardzo dobrze znasz to sprzedaż i realizacja Twoich usług. Prowadzisz firmę. Wierzysz w kompetencje i profesjonalizm. Wiesz jak dużo czasu potrzebowałeś, aby dokładnie nauczyć się profesjonalnie i kompetentnie wykonywać swoje usługi. Nie rozwijasz swoich kompetencji we wszystkich obszarach. Korzystasz z usług księgowych, usług poligraficznych, usług informatycznych. Ale zawsze chcesz wiedzieć więcej. Jak zrobić dobrą stronę internetową? To temat, który teraz Ciebie interesuje. Chcesz wiedzieć więcej. Wystarczająco dużo, aby móc określić w pełni swoje potrzeby w obszarze strony internetowej. Móc powiedzieć, na czym Ci zależy i konsekwentnie tego wymagać.

Jak zrobić dobrą stronę internetową?

Ten artykuł jest właśnie dla Ciebie. Aby Ci było łatwiej rozmawiać z firmą tworzącą strony internetowe. Nie musisz być ekspertem we wszystkim. Wystarczy, że wiesz, komu możesz zadać właściwe pytanie.

Kupując usługi musisz zaufać. Musisz zaufać, ze stronę internetowa, którą zamawiasz spełni Twoje oczekiwania. Musisz wierzyć, że to, co firma tworząca strony internetowe obiecuje, jest właściwe dla firmy. Nie jesteś w stanie tego sprawdzić wcześniej. Taka jest charakterystyka usług. Usług musisz doświadczyć.

Zastanów się, czy jesteś w stanie w pełni określić swoje wymagania dotyczące strony internetowej. Zadaj sobie kilka pytań:

  • Jakie elementy są istotne przy projektowaniu strony internetowej?
  • Jak ma wyglądać strona internetowa?
  • Co na stronie jest najbardziej istotne?
  • Jakich funkcji oczekują moi klienci?
  • Jaką rolę ma pełnić strona?

Nie są to tylko pytania o wygląd, ale również o funkcje, które potrzebują klienci oraz Ty. Tych pytań jest znacznie więcej. Dotyczą one każdego obszaru strony internetowej. Również tego, kto dodaje nowe teksty. Ile osób zajmuje się publikacją zmian. Każde z tych pytań wymaga zastanowienia się. Jeżeli nie samemu to z pewnością potrzebujesz partnera, który może Ci w tym obszarze pomóc.

Oprócz zagadnień i pytań czysto technicznych w tworzeniu stron internetowych istotne są również elementy związane z użytecznością. Terminy takie jak web usability, customer experience są istotne w procesie tworzenia nowej strony. Te elementy wraz z wiedzą o firmie i jej klienta pozwala stworzyć dobrą stronę internetową. Stronę, która może spełniać oczekiwania klientów. Zrozumienie tych wszystkich zagadnień i obszarów pozwala stworzyć stronę, która spełnia założone cele.

Wybierając właściwą firmę tworzącą strony internetowe masz pewność, że otrzymasz dobry produkt.

Jak zrobić dobrą stronę internetową? Znajdź dobrą firmę tworzącą strony internetowe

Po skierowaniu pytania. Firma, tworząca strony internetowe powinna wysłać Ci zestaw pytań. Brief strony internetowej. Prosty, kilkustronicowy tekst, w którym odpowiadasz na pytania. Opisujesz poszczególne zagadnienia. Samemu również możesz przygotować opis strony. Ale od porządnej firmy możesz oczekiwać briefu.

Po otrzymaniu wypełnionego briefu, możesz oczekiwać oferty. Każda firma inaczej wycenia swoje usługi. Możesz się spotkać z istotną rozbieżnością cen. Jeżeli prowadzisz firmę w Warszawie, możesz nas sprawdzić. Przyjechać do naszego biura. Zobaczyć jak pracujemy. Porozmawiać osobiście.

Jak zrobić dobrą stronę internetową, ustal cel

Odpowiedź w postaci, ponieważ mój ”główny konkurent właśnie uruchomił stronę internetową” jest słabym argumentem. Zastanów się, co chcesz uzyskać poprzez stronę www. Jaki cel, mierzalny chcesz uzyskać. Czy strona www ma być tylko wizytówką Twojej firmy w internecie, ma generować nowych klientów, ma przedstawić ofertę Twoich produktów. Musisz odpowiedzieć na takie pytania. Postaraj się również o określenie celu w czasie oraz określenie wartości, które zamierzasz uzyskać.

Jak zrobić dobrą stronę internetową, poznaj swoich klientów

Strona internetowa nie jest dla Ciebie. Ma ona służyć Twoim klientom. Ty ja tylko tworzysz w taki sposób, aby klienci mogli z niej korzystać. Aby przygotować dobra stronę internetową, musisz bardzo dobrze znać swoich klientów. Ich potrzeby, obawy, nadzieje emocje. Wszystko to, co jest dla nich ważne w obszarze produktów, które oferujesz. Poznaj różnice pomiędzy produktami. Zastanów się czy oferujesz towary, usługi, a może ideę. Każdy z tych produktów posiada inne cechy, które są istotne dla klientów. Poznaj cechy demograficzne i behawioralne klientów. Dowiedz się, w jakich okolicznościach klienci kupują Twoje produkty. Co im towarzyszy. Jakich emocji doświadczają. To tylko namiastka kwestii, które powinieneś rozważyć. Im dokładniej wykonasz analizę klientów, tym strona internetowa lepiej spełnia założone cele.

Jak zrobić dobrą stronę internetową, wyróżnij się lub zgiń

Słyszałeś z pewnością to hasło. Nie posiadając wyróżnika nie jesteś w stanie odróżnić się od konkurencji. Wyróżnik musi być istotny dla klientów, nie dla Ciebie. Kilka lat temu w marketingu funkcjonował skrót USP (Unique Selling Proposition) unikalna propozycja wartości. Obecnie popularne jest tworzenie modeli biznesowy i konkurowanie właśnie nimi. Konkurowanie modelami biznesowymi jest trochę bardziej czasochłonne i wymaga więcej pracy. Pozwala stworzyć wartość w obszarze nie tylko Twoich produktów, ale szerszym pojęciu wartości dla klientów. Wśród firm oferujących produkty takim obszarem może być na przykład dostawa. Stwórz unikalny model biznesowy Twojej strony www.

Jak zrobić dobrą stronę internetową, określ czego oczekujesz

Są różne strony internetowe. Możesz mieć:

  • Stronę landing page.
  • Stronę wizytówkę firmy.
  • Stronę jednego produktu.
  • Stronę zbierającą adresy email.
  • Stronę lead generation. Generującą potencjalnych klientów.
  • Stronę wizerunkową.
  • Stronę rejestrującą na konferencję.
  • Stronę umawiającą na spotkania.

To właśnie od funkcji, jaką ma spełniać strona internetowa zależy to, co i w jaki sposób na niej prezentujesz.

Jak zrobić dobrą stronę internetową, stwórz wskaźniki KPI

Co jest celem Twojej strony internetowej? Aby móc określić czy cel osiągniesz i w jakim zakresie musisz określić go w wartościach. Wartościach, które jesteś w stanie zmierzyć. Musisz również określić czas. Kiedy zamierzasz uzyskać zamierzony cel. Cele strony www:

  • Liczba odwiedzających.
  • Liczba zapisanych na newsletter.
  • Liczba wypełnionych próśb o ofertę.
  • Liczba próśb o spotkanie.

Zmierz obecne wartości. Określ, co ma uzyskać Twoja strona ww. Określ datę, uzyskania zakładanych wartości. Wyznacz budżet, jaki poświecisz na realizację celów. Wyznacz zespół, który cel zrealizuje. Określ narzędzia, którymi mają się posługiwać.

Jak zrobić dobrą stronę internetową, przygotuj treści

Wiem, że najłatwiej jest Ci powiedzieć, że podoba się Ci się strona internetowa. Podobają się Ci się grafiki, obrazy, które na niej są. Możesz kupić lub wykonać grafiki i zięcia. Dużo trudniej jest przygotować treści. W innym artykule znajdziesz informacje jak pisać treści na stronę www. Jeżeli chcesz pozyskać jakikolwiek ruch na stronie musisz mieć treści. Treści, których szukają Twoi klienci aby kupić produkty, które oferujesz. Nawet najlepsze obrazy i zdjęcia nie zostaną nigdy znalezione przez nikogo, jeżeli nie będziesz posiadał treści, które je opisują. Treści, przez które klienci znajdą stronę w wyszukiwarce.

Jak zrobić dobrą stronę internetową, SEO i pozycjonowanie

To poprzez treści znajdują klienci Twoją stronę, produkty. Obecnie hasła są wpisywane ręcznie w przyszłości będą mówione do głośnika, jak to ma miejsce w telefonach komórkowych. Ale, to nie jest istotne. Istotny jest fakt, że musisz być widoczny w internecie. Tak samo jak znalazłeś ten artykuł. Tak samo klienci znajdują Twoją stronę internetową. Przygotuj i wykonaj działania związane z SEO na stronie. Oraz z zakresu pozycjonowania jej.

Jak zrobić dobrą stronę internetową, osoby zaangażowane

Już w trakcie projektowania strony www zastanów się kto będzie za nią odpowiedzialny. Czy będzie to jedna osoba, czy zespół. Czy będą to pracownicy firmy czy również pracownicy firm trzecich. Opieka nad stroną internetowa, kto wykonuje tą pracę. Wybierając system zarzadzania treścią warto abyś dokonał właściwego wyboru. Wyboru, który pozwoli zarządzać stroną tak jak chcesz.

Jak zrobić dobrą stronę internetową, cena strony internetowej

Cena stworzenia strony internetowej to wydatek przynajmniej 3 000 złotych. Za tą wartość możesz otrzymać indywidualną stronę internetową. Wraz ze wszystkimi niezbędnymi dodatkami i elementami. W tej cenie otrzymasz:

  • Indywidualny motyw, skórkę.
  • Newsletter.
  • Blog.
  • Miejsce na artykuły.
  • Miejsce na opis produktów.
  • Aplikację do monitorowania ruchu na stronie www na rok.
  • Formularz kontaktowy.
  • Linki do stron portali społecznościowych.
  • Umiejscowienie firmy na Google maps.

Dodatkowo wyceniane są formularze, połączenia strony internetowej z innymi serwisami, część społecznościowa, część dostępna dla zalogowanych użytkowników. Te wszystkie dodatkowe funkcje strony są wyceniane indywidualnie.

Tworzenie stron internetowych to nie tylko klikanie bloków. W wielu wypadkach większych umiejętności wymaga zrozumienie i wykorzystanie zasad user experience.

Usługi Conor