Konferencja WordCamp Gdynia 2016 odbędzie się w dniach 9-11 września, w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia. PPNT Gdynia to jeden z największych parków naukowo-technologicznych w Polsce, położony w samym centrum Gdyni.
Tematem przewodnim tegorocznej Konferencji WordCampa jest #kreatywność. Dlaczego? WordPress odgrywa dużą rolę w branży kreatywnej – korzystają z niego artyści zajmujący się fotografią, grafiką, animacją, designem, blogerzy czy pisarze. Co więcej – bycie WordPressowym deweloperem wymaga kreatywności, otwartości umysłu czy żyłki poszukiwacza. Tworzenie „internetów” to nie tylko pisanie kolejnych linijek kodu. Programiści i deweloperzy to ludzie z natury kreatywni, który nie boją się wyzwań, jakie stawia przed nimi świat nowych technologii. Stąd WordPressowe hasło: Code is poetry.
Konferencja WordCamp Gdynia 2016 ma stać się okazją do podzielenia się wiedzą i doświadczeniem właśnie tych kreatywnych osób.
Konferencja WordCamp Gdynia 2016 program
- Dokąd zmierza WordPress? Tomasz Dziuda
- Współpraca z klientem korporacyjnym Maciej Swoboda
- Znowu grasz na tym komputerze?! – czyli jak pracować z domu i nie zwariować Katarzyna Janoska
- Jak zacząć pracować dla klientów zagranicznych Tomasz Lach
- WordPress REST API – czyli jak oddzielić CMS od frontendu Michał Smereczyński
- Daj się znaleźć – SEO dla WordPress Daniel Wlaźlak
- Najdłuższe wdrożenie świata Arek Stęplowski
- Porzucony koszyk, czyli szansa na lepszą sprzedaż Michał Jaworski
Time Developer User
Konferencja WordCamp Gdynia 2016 program ścieżka Developer
- Prototypowanie wtyczek – fanaberia czy codzienność? Jakub Milczarek
- CSS Grid Layout, wprowadzenie do projektowania stron przyszłości Michał Strześniewski
- Błyskawiczne tworzenie meta boxes, ustawień, widgetów i front-endowych formularzy z wykorzystaniem frameworka Piklist Szymon Kapturkiewicz
- Wielomilionowy ruch na WordPressie Łukasz Wilczak
Konferencja WordCamp Gdynia 2016 program ścieżka User
- Projekt Blog – od pomysłu do realizacji. Jak zdobyć ponad 1000 czytelników w pierwsze 2 tygodnie Katarzyna Iwanoska
- Co to jest google tag manager i jak zintegrować go z WordPressem Tomasz Trzósło
- Bezpieczeństwo to podstawa Bartosz Romanowski
- Jak stworzyć wielojęzyczną stronę na WordPressie? Maciej Pilarski
Konferencja WordCamp Gdynia 2016 program dzień 2
Jak Twoja strona internetowa wpływa na reputację WordPressa i co możesz z tym zrobić? Aleksander Kuczek
Kreatywne czary z filtrami i akcjami Krzysztof Dróżdż
PSD do WP: od projektu graficznego do działającego serwisu Krzysztof Łęcki
Konferencja WordCamp Gdynia 2016 program Open
- Czy aby przypadkiem nie cenisz się zbyt nisko? Magdalena Paciorek
- Firma na kilku WordPressach – Case Study Maciej Kuchnik
Konferencja WordCamp Gdynia 2016 Developer 2
- Synchronizacja treści między stronami na WordPressie z wykorzystaniem WP-API Piotr Niewiadomski
- Unleash your creativity with CSS“4” right now Łukasz Korowicki
Konferencja WordCamp Gdynia 2016 program Open
- Jak wykorzystać facebooka do zbierania danych o klientach i lepszego docierania ze swoją ofertą jeszcze dalej Marcin Zych
- Zatrudnij mnie! – czyli jak szukać potencjalnych klientów? Aleksandra Gościniak
- Content projects (web-magazines/blogs): trends, what customers and their clients are looking for; where is the money? Olexiy Fedorov
- Is your product easy to use and why it isn’t Aleksandar Savkovic
- How being hacked turned out to be the best thing that happened to me Valentin Vesa
Konferencja WordCamp Gdynia 2016 program Design
- Projektowanie i rozwój struktury serwisu z perspektywy SEO i UX Szymon Słowik
- Responsywność, a co dalej? Trendy w projektowaniu webowym Błażej Piątek
- ThemeForest/CodeCanyon (Envato) – pierwsze kroki developera Rafał Osiński
- Znaczenie koloru i budowanie palety barw dla strony internetowej Dorota Krzos
WordCamp Gdynia 2016 odbędzie się w dniach 9-11 września, w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia. PPNT Gdynia to jeden z największych parków naukowo-technologicznych w Polsce, położony w samym centrum Gdyni.
Tematem przewodnim tegorocznego WordCampa jest #kreatywność. Dlaczego? WordPress odgrywa dużą rolę w branży kreatywnej – korzystają z niego artyści zajmujący się fotografią, grafiką, animacją, designem, blogerzy czy pisarze. Co więcej – bycie WordPressowym deweloperem wymaga kreatywności, otwartości umysłu czy żyłki poszukiwacza. Tworzenie „internetów” to nie tylko pisanie kolejnych linijek kodu. Programiści i deweloperzy to ludzie z natury kreatywni, który nie boją się wyzwań, jakie stawia przed nimi świat nowych technologii. Stąd WordPressowe hasło: Code is poetry.
W dniach 10-11 września 2016 roku w Gdyni w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym odbędzie się kolejna konferencja WordCamp. Dzień przed samą konferencją odbędzie się Contributor Day. Contributor Day polega na usprawnieniu działania CMS’a WordPress.
Agenda Konferencji WordPress WordCamp w Gdyni podzielona jest na dwie równoległe ścieżki tematyczne, które w różnych dniach poruszają różne zagadnienia z obszaru technologii WordPress:
- Ścieżka WordPress User.
- Ścieżka WordPress Open.
- Ścieżka WordPress Design.
- Ścieżka WordPress Developer.
Wybrane Tematy poruszane na konferencji WordCamp 2016 Gdynia
- Porzucony koszyk, czyli szansa na lepszą sprzedaż Dlaczego klienci Twojego sklepu nie finalizują zamówienia? Jak można temu zaradzić i jak wykorzystać taką sytuację, aby przyniosła ona jak największe korzyści?
- Daj się znaleźć – SEO dla WordPress W jaki sposób skonfigurować WordPress, optymalizować kod źródłowy, zaplanować frazy kluczowe czy ocenić i przeanalizować konkurencję na rynku.
- WordPress REST API – czyli jak oddzielić CMS od frontendu wp-api, czyli WordPress REST API to nie tylko nowa metodyka pracy nad motywami. To także zupełnie nowe perspektywy na wykorzystanie CMS WordPress jako scentralizowanej bazy zawartości dla stron www, aplikacji mobilnych i aplikacji tradycyjnych.
- Projekt Blog na WordPress – od pomysłu do realizacji. Jak zdobyć ponad 1000 czytelników w pierwsze 2 tygodnie Jak krok po kroku powinien wyglądać „business plan” bloga: badanie rynku, założenia bloga, budowanie treści, grafik itp, omówi także umowę na budowanie strony – co powinna zawierać a czego unikać, jak wybrać template – co powinien mieć na starcie, żeby potem uniknąć problemów przy jego tworzeniu, jak zbudować plan marketingowy i efektywnie ruszyć.
- Jak Twoja strona internetowa wpływa na reputację WordPressa i co możesz z tym zrobić?
- Czy aby przypadkiem nie cenisz się zbyt nisko?
- Projektowanie i rozwój struktury serwisu z perspektywy SEO i UX
WordCamp Gdynia 2016 ma stać się okazją do podzielenia się wiedzą i doświadczeniem właśnie tych kreatywnych osób.
Pomorski Park Naukowo Technologiczny w Gdyni, Aleja Zwycięstwa 96/98, Gdynia